Дирекція Пирогово заробляє на музейних квитках?

Музейні квитки  –  одне  із найпопулярніших  джерел «лівого»  заробітку дирекції та бухгалтерії. Тільки вузьке коло працівників музею знають, як мають виглядати справжні вхідні білети.  По великому рахунку, люди до музею приходять відпочивати, а не фіксувати  дрібні фінансові  махінації.

Не нехтують  шахрайськими схемами і у музеї в Пирогові. Про махінації  з квитками у музеї давно  ходили  легенди. Поки не було касового апарату у музеї розквітала ціла індустрія по вилученню «зайвих» грошей на касі: то продавали «ліві» квитки, то перепродували справжні  по кілька разів, то продавали безкоштовні запрошення, то просто не давали квитки.  Після чергового скандалу, адміністрація Національного музею народної архітектури і побуту України «активно боролася»,  всіх незручних касирів звільняли  і ставили своїх. Перевірених.

Коли на директорське крісло в Нацмузеї в Пирогові сіла Оксана Повякель, перше, що вона зробила –  на вхідній групі встановила відео-нагляд з пультом і поміняла касирів. Тепер  на касових апаратах працюють тільки «свої» люди. А під час вихідних, коли велика кількість туристів,   на касі працює  весь економічний блок музею. Бідні працівники  не мають жодного вихідного: у звичайні дні рахують дебет з кредитом, а на вихідних клацають на касових апаратах  – квитки продають.

Не береже директор свою фінансову гвардію. Ой, не береже! Втомлюються вони. Помилки роблять. І так часто, що постійно вибивають квитки  з одним і тим же номером (є в касових апаратах функція – відмінити операцію) . Але замість того, аби їх анулювати,  як це роблять у звичайних супермаркетах, вони обілечують відвідувачів. І так по декілька раз. Ось і виходить,  що за одним фіскальним номером до музею заходять кілька відвідувачів.

Я  і сам би не повірив,  якби мені не потрапили в руки два квитки з одним номером, які куплені під час святкування  Івана Купала! Цікаво, що час продажу цих квитків суттєво відрізняється.

Скільки ж людей пройшло до музею за одним номером білета? А на Купала прийшла не одна тисяча.
Пропустиш 100 людей за 50 грн – ніхто й не помітить.

Невже Генеральний директор Оксана Повякель не знає про касові оборудки? Чи в музеї дійсно бардак?

Тепер зрозуміло, чого у музеї все договори знаходиться у «тіні»!  Сама  директриса входить  у співзасновники низки  комерційних структур: ТОВ «Кредогруп», ТОВ «Стар-вей», ТОВ «Рокрус-медіа». Кажуть, у лютому  вона перевела своє улюблене  ТОВ «Бос-медіа» на чоловіка. Можливо, і ці  компанії  фігурують у контрагентах? Є де фіскальним органам покопатися.
Хай копаються! У музеї  потрібно порядки наводити!-пише блог https://polpere

Боляче дивитися, як «менеджери» Мінкульту Нищука цілеспрямовано обкрадають і свідомо нищать національну гордість українців.

Може керівникам уряду, депутатам, Президенту вже варто рішуче нормалізувати ситуацію?! Втратимо музей…

Василь Леваненко

Джерело

Sharing is caring!

Send a Comment