Музейні квитки – одне із найпопулярніших джерел «лівого» заробітку дирекції та бухгалтерії. Тільки вузьке коло працівників музею знають, як мають виглядати справжні вхідні білети. По великому рахунку, люди до музею приходять відпочивати, а не фіксувати дрібні фінансові махінації.
Не нехтують шахрайськими схемами і у музеї в Пирогові. Про махінації з квитками у музеї давно ходили легенди. Поки не було касового апарату у музеї розквітала ціла індустрія по вилученню «зайвих» грошей на касі: то продавали «ліві» квитки, то перепродували справжні по кілька разів, то продавали безкоштовні запрошення, то просто не давали квитки. Після чергового скандалу, адміністрація Національного музею народної архітектури і побуту України «активно боролася», всіх незручних касирів звільняли і ставили своїх. Перевірених.
Коли на директорське крісло в Нацмузеї в Пирогові сіла Оксана Повякель, перше, що вона зробила – на вхідній групі встановила відео-нагляд з пультом і поміняла касирів. Тепер на касових апаратах працюють тільки «свої» люди. А під час вихідних, коли велика кількість туристів, на касі працює весь економічний блок музею. Бідні працівники не мають жодного вихідного: у звичайні дні рахують дебет з кредитом, а на вихідних клацають на касових апаратах – квитки продають.
Не береже директор свою фінансову гвардію. Ой, не береже! Втомлюються вони. Помилки роблять. І так часто, що постійно вибивають квитки з одним і тим же номером (є в касових апаратах функція – відмінити операцію) . Але замість того, аби їх анулювати, як це роблять у звичайних супермаркетах, вони обілечують відвідувачів. І так по декілька раз. Ось і виходить, що за одним фіскальним номером до музею заходять кілька відвідувачів.
Я і сам би не повірив, якби мені не потрапили в руки два квитки з одним номером, які куплені під час святкування Івана Купала! Цікаво, що час продажу цих квитків суттєво відрізняється.
Скільки ж людей пройшло до музею за одним номером білета? А на Купала прийшла не одна тисяча.
Пропустиш 100 людей за 50 грн – ніхто й не помітить.
Невже Генеральний директор Оксана Повякель не знає про касові оборудки? Чи в музеї дійсно бардак?
Тепер зрозуміло, чого у музеї все договори знаходиться у «тіні»! Сама директриса входить у співзасновники низки комерційних структур: ТОВ «Кредогруп», ТОВ «Стар-вей», ТОВ «Рокрус-медіа». Кажуть, у лютому вона перевела своє улюблене ТОВ «Бос-медіа» на чоловіка. Можливо, і ці компанії фігурують у контрагентах? Є де фіскальним органам покопатися.
Хай копаються! У музеї потрібно порядки наводити!-пише блог https://polpere
Боляче дивитися, як «менеджери» Мінкульту Нищука цілеспрямовано обкрадають і свідомо нищать національну гордість українців.
Може керівникам уряду, депутатам, Президенту вже варто рішуче нормалізувати ситуацію?! Втратимо музей…
Василь Леваненко