Екологічне окозамилювання відомої мережі автозаправок КЛО

Днями я їхав на таксі і вимушений був слухати довгий монолог розлюченого водія про те, що після заправки на АЗС мережі КЛО двигун перестав заводитися. Це спонукало подивитися в інтернеті відгуки про мережу КЛО. Таких відгуків маса: пишуть, що на свічах наліт після бензину з цих заправок, що забиваються фільтри, що підвищений рівень вуглецю у вихлопному газі.

Ще більше я здивувався, коли прочитав, що мережа КЛО всіма силами намагається позиціонуватися як екологічно чиста. Працівники мережі КЛО саджають дерева та збирають батарейки на утилізацію. Один з інвесторів цієї мережі за «зеленою модою» обладнав у своєму домі сонячні батареї.

Стверджується також, що на заправки КЛО надходить чисте литовське паливо, яке відповідає європейському екологічному стандарту Євро-5. Більше того, для очистки палива від сірки мережа придбала спеціальне обладнання. Однак, за даними Інституту споживних експертиз, станом на лютий 2016 року вміст сірки у паливі в мережі КЛО становить 93,3 мг/кг, що більше, ніж на інших столичних мережах АЗС.

Якщо співставити ці факти, напрошується припущення, що мережа КЛО торгує «паленим» паливом, а для відволікання уваги париться на екологічних ініціативах. Тим часом як «палений» бензин не тільки небезпечний для машин, але й збільшує викиди вуглецю та сірки, що призводить до забруднення навколишнього середовища.

Про те, що в мережі КЛО торгують «бодягою», писали ще 5 років тому на сайті AutoVisio. Мережа КЛО намагалася спростувати дані експертизи, тому ініціативна група провела повторну експертизу. А 10 років тому в зв’язку з оборудками мережі КЛО порушувалася кримінальна справа, проводився обшук в її офісі.

«Вирулити» з цієї непростої ситуації мережі КЛО вдалося лише завдяки заступництву відомого правозахисника . Якщо він знав, чим займаються його підзахисні, важко зрозуміти, чому голова Міжнародної правозахисної організації по захисту громадян України захищав нечистих на руку бізнесменів, а не простих громадян від фальсифікованого палива, небезпечного для машин та навколишнього середовища.

Взагалі, за мережею КЛО числиться чимало скандальних ситуацій. СБУ звинувачувало цю мережу в самозахопленні землі, пожежники – у порушенні правил пожежної безпеки на АЗС. Як тут не згадаєш прислів’я: диму без вогню не буває. Дивно, що Державна екологічна інспекція України досі не перевіряла дотримання екологічних норм мережею КЛО. Я звернувся до Громадської ради при Держекоінспекції України з пропозицією підняти це питання, коли будуть результати – напишу.

Юрій Шеляженко, редактор газети «Правдошукач»

ventus_klo

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *