Колишній голова правління телеканалу «Інтер» Єгор Бенкендорф очолив «112 Україна»

 

i75_articleimage_120470Сьогодні, 10 листопада, колишній голова правління телеканалу «Інтер» Єгор Бенкендорф розпочинає роботу на телеканалі «112 Україна» в якості генерального директора каналу. Про це він повідомив «Детектор медіа».

За його словами, нині починається його зустріч із колективом «112 Україна».

Пан Бенкендорф розповів, що мав пропозицію з роботи в одному з європейських медіахолдингів, але вирішив жити і працювати тільки в Україні.

Він уточнив, що вів переговори з менеджментом телеканалу «112 Україна», оскільки Андрій Подщипков, який раніше де-юре був власником каналу, «передав свої корпоративні права в управління менеджменту телеканалу». Також пан Бенкендорф наголосив, що його прихід не означає встановлення контролю над каналом з боку будь-якої політичної сили чи державної структури.

Подаємо коментар Єгора Бенкендорфа повністю мовою оригіналу:

«С сегодняшнего дня я приступаю к работе на телеканале «112 Украина» вдолжности Генерального директора телеканала.

Я работаю в телевидении с 1997 года. За эти 19 лет я прошел путь отобычного администратора до главы правления «Интера» и президента НТКУ. Я благодарен людям, с которым я работал, за возможность реализовать себя, но как только вы достигаете одной цели, нужно немедленно ставить новую. Для меня такая цель появилась после предложения от «112-го».

У меня было предложение по работе в одном из европейских медиа-холдингов, но я люблю свою страну и буду жить и работать только в Украине. Работа на «112-м» — это безусловный плюс. Я рассматриваю это решение как переход с лидирующего универсального канала на лидирующий новостной канал.

Переговоры проводились с менеджментом телеканала «112 Украина». Вызнаете, что канал неоднократно заявлял, что его собственник АндрейПодщипков дистанцировался от влияния на его информационную политику ипередал свои корпоративные права в управление менеджменту телеканала.

Мой приход не означает установления контроля над каналом со стороны какой-либо политической силы либо государственной структуры. Я вел переговоры с менеджментом канала, и никто не влиял на мое решение. Надеюсь, что и в дальнейшем канал будет работать на принципах независимой редакционной политики, свободы слова, соблюдения принципов журналистской этики».

Нагадаємо, з 15 вересня головою правління «Інтера» була призначена Катерина Шкуратова замість Єгора Бенкендорфа, який, за повідомленням каналу, залишив «Інтер» за власним бажанням «у зв’язку з особистими обставинами».

Генеральний продюсер телеканалу NewsOne Олексій Семенов у коментарі ДМ висловив думку, що Єгор Бенкендорф не сам прийняв рішення про звільнення з «Інтера», а його відсторонили. Сам пан Бенкендорф це заперечив і заявив ДМ, що пішов за власним бажанням.

Згодом французький продюсер та бізнесмен Омар Арфуш заявив, що Єгор Бенкендорф пішов з «Інтера» через пропозицію роботи в одному з європейських медіахолдингів. Пан Бенкендорф це теж заперечив.

19 вересня Єгор Бенкендорф підтвердив «Детектору медіа», що отримав пропозицію роботи від каналу «112 Україна», але поки не прийняв рішення.

Нагадаємо, ще влітку група з шести компаній, що мовлять з логотипами «112 Україна» і володіють ліцензіями на регіональне цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 та супутникове мовлення, змінили свою структуру власності, директорів і склад частини редакційних рад.

Зі структури власності каналу «112 Україна» вибули кіпрські компанії, кінцевим бенефіціарним власником яких себе називав бізнесмен Андрій Подщипков. Андрій Подщипков також пішов з посади директора двох компаній групи «112 Україна». Директором ТРК «112-ТВ» (на цю компанію оформлена супутникова ліцензія каналу) замість Андрія Подщипкова став Василь Сметана – юрист, який представляв інтереси каналу в Нацраді і в суді.

26 вересня у виданні «Страна.ua» вийшов матеріал, з якого випливає, що депутат Олександр Онищенко навесні 2015 року начебто вів переговори щодо купівлі каналу «112 Україна» за дорученням Президента і в його інтересах. Про це заявив сам пан Онищенко, згодом надавши виданню «УП» скани нібито переговорів про можливу угоду.

У коментарі «Детектору медіа» Дмитро Носіков, якого «Страна.ua» у своєму матеріалі назвала нібито автором ідеї створення медіахолдингу, який би об’єднав під одним дахом три провідних новинних телеканали – 5 канал, «112 Україна» та NewsOne, повідомив, що «ніхто нічого не продає».

В інтерв’ю «Детектору медіа» екс-глава департаменту по боротьбі з наркозлочинністю Ілля Кива стверджує, що канал «112 Україна» належить Віктору Зубрицькому.

Також чутки щодо переговорів про купівлю цілого ряду каналів оточенням Петра Порошенка «Детектору медіа» прокоментував народний депутат від БПП Григорій Шверк, який в 2014-2015 роках був заступником голови Нацради. Зокрема він сказав, що канали «112 Україна» і NewsOne хотіли б знайти покупців, але не знайшли – принаймні поки.

Андрій Подщипков відреагував на повідомлення у ЗМІ щодо переговорів з приводу продажу телеканалу та заявив, що Олександр Онищенко був потенційним покупцем і діяв у власних інтересах.

Тим часом Віктор Зубрицький в інтерв’ю ДМ заявив, що вів переговори про продаж «112 Україна» з представниками Президента.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *