У Вишгороді пасажирів маршрутки катують… холодом

ostanovka

Сьогодні, 24 січня, виконавча влада Вишгорода застосувала до жителів міста справжні тортури катування холодом. І це не перебільшення. У годину пік, близько 7.30, на усіх зупинках громадського транспорту райцентру почали утворюватись велетенські черги. На 11градусному морозі люди майже 2 (дві!) години чекали маршрутку № 397, аби дістатись до столиці. І це при тому, що відстань від центру міста до кінцевої зупинки станція метро «Героїв Дніпра» 11,5 км, яка долається за 15 хвилин.

Кілька днів тому вартість проїзду на цьому маршруті було підвищено з восьми до десяти гривень. То якого ж біса, риторично запитують вишгородці, ще потрібно автоперевізнику ТОВ «Авто-Лайн», аби виконувати свої обов’язки, а не вирізнятись нелюдським поводженням з пасажирами?!

У відповідь на безкінечні скарги жителів на неподобства «Авто-лайна» місцеві столоначальники виправдовуються відсутністю важелів впливу як на перевізника, так і на дотримання ним графіку маршруту це, мовляв, компетенція обласного керівництва.

Дійсно, організатором приміського маршруту № 397 є Київська облдержадміністрація, точніше – її Управління інфраструктури. У складі цього підрозділу – 10 осіб, які відповідають за всі 400 маршрутів в області. Чи здатні вони фізично контролювати регулярність рейсів, зокрема, й на маршруті № 397? Зрозуміло, що ні. Тож перейматись цією проблемою зобов’язані вишгородські чиновники, які повністю ігнорують статтю 30 Закону України «Про місцеве самоврядування», згідно з якою, розвиток транспорту та захист прав споживачів послуг, що надаються автоперевізниками, перебуває в компетенції Вишгородської міськради. Проте вони байдуже спостерігають з вікон своїх позашляховиків, як їхній електорат замерзає на зупинках.

Лана ЗЕМЛЯНА, НВ

Sharing is caring!

Send a Comment