В Одесі члени злочинного шахрайського угруповання скоїли напад на журналіста і адвоката

В Одесі здійснено напад на адвоката і журналіста з боку членів злочинного угруповання з російським корінням, яке тривалий час ошукувало українців похилого віку

«Поки у Києві борються з непогодою і чистять снігові замети, в Одесі роздупляються проліски кримінальних угрупувань» – зазначила у своему Фейсбуці адвокат, засновник і керівник адвокатського бюро “Катерини Бобровської “, Катерина Бобровська, яка за її словами, стала жертвою нападу з боку зловмисників під час відрядження в Одесу.

«Це мав бути звичайний виїзд до клієнта, звичайне надання правової допомоги. Але у процесі розгляду заяви клієнта нами було викрито організовану групу шахраїв, вихідців із Російської Федерації, які маючи злочинні наміри, ошукують незахищену соціальну групу громадян України – людей похилого віку, втираючись їм у довіру, вчиняють шахрайські дії ‒ змушують брати в банках кредитні кошти, орієнтовно від 10 000 долларів США під 200-300 відсотків річних, які в подальшому просто відбирають. З метою перевірки заяви клієнта та збирання доказів протиправної діяльності злочинного угруповання, ми разом з працівниками засобів масової інформації ‒ професійними журналістами виїхали до м. Одеси, де по місцю роботи клієнта, отримали “привітний” прийом від наставників офісу. В результаті такого прийому, до нашої роботи долучились співробітники трьох екіпажів патрульної поліції, слідчо-оперативної групи та карети швидкої допомоги.
Результатом нашої співпраці, стало внесення до ЄРДР відомостей про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого статтями 125, 146, 171, 172, 175, 190 ККУ.


Окрема подяка слідчо-оперативній групі Приморського ВП ГУНП, яка професійно та швидко відреагувала на події, що сталися. Патрульній поліції, а також, бригаді швидкої допомоги!» – подякувала своїм рятувальникам у Фейсбуці Катерина Бобровська.

Між тим в соцмережі Фейсбук раніше зїявився ще один допис редактора видання “Сектор життяМарини Ковбан, яка повідомила громадськості додаткові подробиці зухвалого нападу – “При здійсненні журналістської діяльності з викриття шахраїв “тяньши” у жорсткому протистоянні з останніми у нас пошкоджено техніку, розбито телефони і найстрашніше: нам було нанесено травми. Адвокату, який нас супроводжував (Катерина Бобровська -ред.), нанесено тілесні ушкодження: струс головного мозгу, вивихнуто ногу. Наразі пишемо заяви до правоохоронних органів і отримуємо обезболюючі уколи.
Закликаю громадян бути пильними і не потрапляти у сітки шахраїв» – додатково закликала своїх читачів друга потерпіла від нападу зловмисників Марина Ковбан.

У свою чергу, редакція «Нашої версії» звертається до безпосереднього керівництва МВС взяти під особистий контроль цю без перебільшення резонансну справу, а також обіцяє і надалі тримати в полі зору розвиток цієї історії з відверто мокшанським присмаком. Про майбутній рух цього кримінального провадження ми проінформуємо наших читачів в наступних публікаціях…

Довідка “Нашої версії”

Так звані “Незалежні дистриб’ютори” корпорації “Тяньши” зазнають критики з наступних причин:

Неточне інформування дистриб’юторами аплікантів про майбутньої діяльності. Зокрема, при подачі оголошень про працевлаштування не вказується справжній рід діяльності (зазвичай подаються оголошення на популярні вакансії, такі як «консультант по телефону», «оператор ПК» або просто «робота», «працевлаштування» без зазначення конкретного роду діяльності). Співробітники компанії повинні не тільки шукати нових дистриб’юторів для своїх структур, а й самі постійно вживати (а, отже, і купувати) продукцію компанії.
Шукачам і дистриб’юторам постійно розповідаються історії лікування людей від всіляких захворювань шляхом прийому БАДів Тяньши, проте лікувальний (а не загальнозміцнюючий) виробництво продукції компанії нічим, крім слів співробітників компанії, не доведене, до того ж БАДи не є ліками за визначенням.
На співбесіді дистриб’ютори компанії замовчують про те, що претендентам доведеться зайнятися багаторівневим маркетингом, куди потрібно буде вкладати власні гроші. Також в оголошеннях і на співбесіді не вказується справжня назва компанії. Відомі випадки публікації оголошень про працевлаштування в інтернеті від імені інших підприємств.
В оголошеннях, на співбесіді і навчанні претендентів робиться акцент на те, що їм не доведеться займатися продажами, хоча фактично дохід співробітників формується тільки з відсотків від суми товару, придбаного особисто дистриб’ютором або учасниками набраної їм структури.
Ні на співбесіді, ні на перших днях навчання не повідомляється про те, що для вступу в компанію потрібно зробити внесок від 20 $ і зробити обов’язкову закупівлю товарів на суму від 100 $ до 400 $.

При працевлаштуванні нових співробітників не інформують про додаткові грошові витрати, які вони змушені будуть регулярно нести, такі як покупка методичних матеріалів (книги, диски), оплата оренди офісу і обов’язкових поїздок на мотиваційні заходи. У бесіді з претендентами і в мотиваційних тренінгах з самими дистриб’юторами співробітники компанії обіцяють протягом порівняно невеликого часу вийти на величезні доходи, які дозволять здобувачеві здійснити всі свої життєві цілі і мрії. У бесіді з претендентами і в мотиваційних тренінгах з самими дистриб’юторами співробітники компанії обіцяють протягом порівняно невеликого часу вийти на величезні доходи, які дозволять здобувачеві здійснити всі свої життєві цілі і мрії. Співробітники компанії повинні не тільки шукати нових дистриб’юторів для своїх структур, а й самі постійно вживати (а, отже, і купувати) продукцію компанії. Шукачам і дистриб’юторам постійно розповідаються історії лікування людей від всіляких захворювань шляхом прийому БАДів Тяньши, проте лікувальний (а не загальнозміцнюючий) виробництво продукції компанії нічим, крім слів співробітників компанії, не доведене, до того ж БАДи не є ліками за визначенням. Існує думка, що ці маніпуляції спрямовані на нав’язування новоспеченим співробітникам компанії придбання продукції компанії з тієї причини, що на цю продукцію відсутній добровільний попит, тобто немає покупців, зацікавлених в добровільному (без чинення попереднього психологічного тиску) придбанні їх продукції. Також критики компанії вказують, що ринок збуту компанії не відповідає визначенню ринку, оскільки виробник і споживач є однією і тією ж організацією, але на різних її рівнях, а основним способом збуту товару компанії є його продаж власним співробітникам, які вимушені його купувати з метою придбання первинного або більш високого статусу (від 1* до 8*) в компанія. У деяких публіцистичних статтях вказується на наявність в системі роботи компанії ознак “бізнес-секти”, або комерційного культу: вербування учасників обманними методами під виглядом працевлаштування, введення в оману відносно властивостей і дії продукції і розміру майбутніх доходів, культ осіб лідерів компанії і тому подібне. У критиці компанії також часто вказується завищеність цін на продукцію компанії, при тому що вона має численні загальнодоступні недорогі аналоги, які можна купити в аптеці. На думку деяких колишніх співробітників компанії, це пояснюється тим, що у вартості продукції компанії входить процентна винагорода усім вищестоящим дистриб’юторам цієї структури. Також вказано, що “Сфера застосування – для реалізації населенню через аптечну мережу і спеціалізовані магазини, відділи торгової мережі в якості біологічно активної добавки до їжі. У Російській Федерації за законом РФ торгівля БАД дозволена тільки в аптечних установах і специализированных відділах продовольчих магазинів (см СанПиН 2.3.2.1290-03 “Гігієнічних вимоги до організації виробництва і обороту біологічно активних добавок до їжі”). Представники компанії Тяньши говорять, що компанія діє в Китаї з 1994 року і до сьогоднішнього моменту. Але в КНР з 1998 по 2005 рік прямі продажі були заборонені у зв’язку з появою безлічі кримінальних “пірамідних” схем, що діяли під виглядом компаній прямих продажів, в діяльність яких виявилося залучено багато мільйонів учасників, що вилилося в масові безлади і соціальну напруженість. З 1 листопада 2005 року у зв’язку із зобов’язаннями Китаю перед СОТ заборона була знята, проте на організацію прямих продажів були накладені жорсткі обмеження. Лише 14 з 200 компаній прямих продажів, що діяли в країні, змогли пройти ліцензування на здійснення такої діяльності, у тому числі чотири китайських і десять багатонаціональних компаній. Тяньши в цьому списку не числилася. Незважаючи на огранщо привели до підвищення експлуатаційних витрат і зниження продажів, великі мережеві компанії прийняли рішення продовжити діяльність на китайському ринку, виходячи з його високого потенціалу. До середини 2007 року ліцензії на здійснення прямих продажів мали вже 14 багатонаціональних і п’ять місцевих компаній. “Tiens Group Co. Ltd” в списку відсутній.

Джерело

Бюро журналістських розслідувань медійного проекту “Наша версія”

Sharing is caring!

Send a Comment