В планах Укравтодору 17 мільярдів «бетонної» переплати — звісно ж, компаніям-улюбленцям…

На антикорупційному фронті стає все гарячіше. 85 мільярдів на дороги: скільки і кому хоче переплатити Укравтодор?

У 2019-му Володимир Зеленський проанонсував дорожню реформу. Але 85 млрд. гривень на тендерах потрапляють фактично у руки кільком найбільшим компаніям. Які чомусь закуповують асфальт за дуже високими цінами. Детальніше про ситуацію у сюжеті Марини Ансіфорової.

На десерт: маніпуляція від президента та перемога наших юристів. Зеленський вирішив зруйнувати міф про погані дороги в Україні. І на руйнування цього міфу «Укравтодору» виділили колосальну суму — 85 мільярдів гривень. Але є навіть кілька АЛЕ:

— Значна частина підрядів — в руках трьох «обраних» компаній. Одну порадив президент, ще одна пов’язана з Трухановим.

— З цієї суми 17 мільярдів можуть зникнути невідомо куди. Бо асфальтобетон в «улюбленців» «Укравтодору» значно дорожчий, ніж у конкурентів. Чому — нікому не відомо.

— Спеціально для «улюбленців» хлопці з «Укравтодору» розробили «цікаву» систему допуску компаній до тендерів. Який збіг — під нові правила підходять ті самі «обрані» компанії.

— Радник керівника «Укравтодору», що розробляв ці правила тендерів, за гроші консультує компанії, як ці тендера вигравати.

Як «Укравтодор» зливає мільярди гривень дивіться в сюжеті.

PostSkriptum

Після виходу сюжету голова «Укравтодору» Кубраков звигуватив Bihus.Info в спрямованій інформаційній атаці проти нього в замовному сюжеті. Відповідаємо, чому це маніпуляція, хто такий Гриненко і «таємний» співрозмовник, якому звісно ж не вийшло з нами ні про що домовитись.

Тож про те, як радник голови «Укравтодору» Вадаим Олійник приходив до Bihus.Info «порішати» (спойлер не вийшло) розповідаємо тут:

І чекаємо коментаря пана Кубракова по суті питання про 17-мільярдні переплати за бетон…

Sharing is caring!

Send a Comment